Etiam justo nisi, pellentesque eu consequat ac

Etiam justo nisi, pellentesque eu consequat ac
Topic Progress:

Etiam justo nisi, pellentesque eu consequat ac, aliquet sit amet ex. Etiam sed libero ligula. Sed nec scelerisque enim. Nunc tempus leo et sapien euismod, eu lobortis tortor ullamcorper. Duis sit amet mi commodo, ultrices justo eu, sagittis nisi. Etiam et pharetra dui. Integer ac condimentum mi. Sed felis lectus, auctor at porta at, dictum ac nunc. Donec convallis varius tellus, fringilla gravida felis convallis vel. Aliquam a velit non dui vehicula convallis quis ac neque. Cras dignissim, tellus eget vehicula mattis, ligula leo vulputate metus, a vehicula est urna non felis. In condimentum diam quis mi facilisis, quis rhoncus tellus suscipit.

Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Proin quis orci aliquam, pharetra quam quis, molestie nunc. Fusce sed sem vel lectus placerat lobortis at vitae mauris. Aenean lectus sapien, consequat vitae feugiat sit amet, dictum at augue. Donec sed risus id nulla feugiat tristique vitae at velit. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Donec pretium molestie elit, in sodales arcu convallis ac. Praesent dapibus dictum elit sed condimentum. Morbi hendrerit tellus eu tellus condimentum, nec interdum libero semper. Aenean ornare dignissim dapibus. Vivamus vulputate bibendum augue, non varius mauris condimentum a.


tomas-jindrisek.jpg

Jan Procháček není teoretik, který si čte o trendech. Je vidět, že to je člověk z praxe, a právě to, spolu s přehlednou formu, počítám mezi největší klady knihy. V tuto chvíli není pravděpodobně na trhu žádná komplexnější praktická příručka.

Tomáš Jindříšek, Managing Partner Dark Side, Předseda představenstva ADMEZ
ati-ikona.jpg

V deseti kapitolách je tady popsán proces tvorby. Ne jednoho videa, ale vaší značky, prostě abyste nad tím, co děláte, víc přemýšleli a aby to mohlo přinést výsledky.

johnny-valda.jpg

Upřímně jsem si myslel, že vím všechno ale není tomu tak ? takže od nového roku si vezmu nějaké rady k srdci a rozjedem ten kolotoč od začátku a pořádně…

43691975_10213291647348342_4894939412246298624_o.jpg

Kniha Buď hvězda od autora Jana Procháčka splnila mé očekávání. Nejvíc si na knize cením toho, že dává komplexní strategický plán, co a jak dělat, včetně tematických příloh. Knihu chápu jako zákon, kdy přílohy v knize jsou prováděcí předpisy. Každý čtenář si v knize najde to své, co aktuálně potřebuje řešit. Při plánování marketingových aktivit na rok 2019 jistě budu čerpat i z této knihy.

Vítejte! Nechte nám svůj e-mail a nepřijdete o nové příběhy, návody, akce a případové studie.
Vaše údaje nesdílíme třetím stranám. Registrací souhlasíte se zpracováním osobních údajů a se zasíláním informací dle Zásad ochrany osobních údajů, které mohou být reklamní povahy.