Aliquam lorem lectus

Aliquam lorem lectus

Aliquam lorem lectus, dapibus quis tempus sit amet, vulputate et nunc. Aliquam eu metus eget risus sollicitudin porttitor eleifend vel ligula. Curabitur scelerisque lectus quis nisi interdum blandit. Nullam rutrum condimentum est, et aliquet nibh vehicula vitae. Sed consequat elit pellentesque vestibulum faucibus. Donec magna augue, dignissim viverra hendrerit ut, luctus ac nisl. Nulla ut urna mi. In ut tortor sit amet metus hendrerit mollis. Nunc sollicitudin leo mi, nec aliquet augue facilisis eget. Proin sagittis rutrum ullamcorper. Morbi et leo et leo dignissim gravida. Ut quis magna aliquet, porta elit in, bibendum sem. Nullam a odio ornare, pharetra purus ac, dignissim nisi. Nam feugiat ac nunc ac hendrerit. Cras vel tincidunt metus.

Quisque ante turpis, ultricies ut tincidunt hendrerit, luctus eu felis. Vivamus ac mollis enim. Vivamus fringilla turpis eget tortor aliquet efficitur eu in eros. Nunc sagittis mollis lorem vel facilisis. Fusce mattis ut risus et pellentesque. Sed rhoncus nisl sit amet diam accumsan interdum. Pellentesque mattis ipsum eu fermentum tempor. Suspendisse ac ultrices massa, in efficitur dui. Mauris congue a dui in tempor. Donec dolor neque, congue aliquet mattis id, semper quis dui. Vestibulum rutrum lectus at justo viverra fringilla. Sed mattis erat a luctus fringilla. Nunc euismod urna eget nisl malesuada, eu cursus ligula rhoncus. Aenean porta euismod nulla non fermentum. Sed vestibulum malesuada diam, suscipit pretium arcu sagittis at. Nam interdum eleifend aliquam.


tomas-jindrisek.jpg

Jan Procháček není teoretik, který si čte o trendech. Je vidět, že to je člověk z praxe, a právě to, spolu s přehlednou formu, počítám mezi největší klady knihy. V tuto chvíli není pravděpodobně na trhu žádná komplexnější praktická příručka.

Tomáš Jindříšek, Managing Partner Dark Side, Předseda představenstva ADMEZ
ati-ikona.jpg

V deseti kapitolách je tady popsán proces tvorby. Ne jednoho videa, ale vaší značky, prostě abyste nad tím, co děláte, víc přemýšleli a aby to mohlo přinést výsledky.

johnny-valda.jpg

Upřímně jsem si myslel, že vím všechno ale není tomu tak ? takže od nového roku si vezmu nějaké rady k srdci a rozjedem ten kolotoč od začátku a pořádně…

43691975_10213291647348342_4894939412246298624_o.jpg

Kniha Buď hvězda od autora Jana Procháčka splnila mé očekávání. Nejvíc si na knize cením toho, že dává komplexní strategický plán, co a jak dělat, včetně tematických příloh. Knihu chápu jako zákon, kdy přílohy v knize jsou prováděcí předpisy. Každý čtenář si v knize najde to své, co aktuálně potřebuje řešit. Při plánování marketingových aktivit na rok 2019 jistě budu čerpat i z této knihy.

Vítejte! Nechte nám svůj e-mail a nepřijdete o nové příběhy, návody, akce a případové studie.
Vaše údaje nesdílíme třetím stranám. Registrací souhlasíte se zpracováním osobních údajů a se zasíláním informací dle Zásad ochrany osobních údajů, které mohou být reklamní povahy.