Principles of Written English, Part 1

Principles of Written English, Part 1

Praesent convallis eget lacus sit amet tincidunt. Quisque dictum mattis feugiat. Donec ultricies commodo egestas. Maecenas nisl ligula, tempus sed metus at, pharetra eleifend diam. Aenean sit amet odio vel est efficitur malesuada. In hac habitasse platea dictumst. Proin lacus leo, elementum et volutpat ut, suscipit ac nulla. Curabitur sagittis, risus ut ultricies consequat, risus justo molestie est, et iaculis elit nulla posuere justo. Phasellus sem ipsum, sollicitudin lacinia dolor eu, imperdiet cursus dui. Sed molestie orci vitae est venenatis, eleifend pulvinar dui pharetra.

Nam tempus consectetur euismod. Sed at lacus porta, facilisis ex ac, aliquam ante. Mauris cursus molestie eros, in ornare ante lacinia at. Aliquam aliquet ac mi ut tempor. Phasellus lobortis gravida risus, eu consequat diam sagittis in. Nam aliquet neque nulla. Suspendisse varius turpis nunc, sed feugiat justo finibus at.

Course Materials

Nam tempus consectetur euismod. Sed at lacus porta, facilisis ex ac, aliquam ante. Mauris cursus molestie eros, in ornare ante lacinia at. Aliquam aliquet ac mi ut tempor. Phasellus lobortis gravida risus, eu consequat diam sagittis in.

Course Content

Lessons Status
tomas-jindrisek.jpg

Jan Procháček není teoretik, který si čte o trendech. Je vidět, že to je člověk z praxe, a právě to, spolu s přehlednou formu, počítám mezi největší klady knihy. V tuto chvíli není pravděpodobně na trhu žádná komplexnější praktická příručka.

Tomáš Jindříšek, Managing Partner Dark Side, Předseda představenstva ADMEZ
ati-ikona.jpg

V deseti kapitolách je tady popsán proces tvorby. Ne jednoho videa, ale vaší značky, prostě abyste nad tím, co děláte, víc přemýšleli a aby to mohlo přinést výsledky.

johnny-valda.jpg

Upřímně jsem si myslel, že vím všechno ale není tomu tak ? takže od nového roku si vezmu nějaké rady k srdci a rozjedem ten kolotoč od začátku a pořádně…

43691975_10213291647348342_4894939412246298624_o.jpg

Kniha Buď hvězda od autora Jana Procháčka splnila mé očekávání. Nejvíc si na knize cením toho, že dává komplexní strategický plán, co a jak dělat, včetně tematických příloh. Knihu chápu jako zákon, kdy přílohy v knize jsou prováděcí předpisy. Každý čtenář si v knize najde to své, co aktuálně potřebuje řešit. Při plánování marketingových aktivit na rok 2019 jistě budu čerpat i z této knihy.

Vítejte! Nechte nám svůj e-mail a nepřijdete o nové příběhy, návody, akce a případové studie.
Vaše údaje nesdílíme třetím stranám. Registrací souhlasíte se zpracováním osobních údajů a se zasíláním informací dle Zásad ochrany osobních údajů, které mohou být reklamní povahy.