Martin Šonka

Martin Šonka

Člověk by neměl zapomínat, že ten reálný život běží jinde.

Martin Šonka

Čím je Martin Šonka výjimečný na sociálních sítích?

Martin patří mezi nejaktivnější piloty na sociálních sítích nejen v Česku ale v celé sérii Red Bull Air Race. Umí dokonale využít zásobu neuvěřitelných fotografií a videí a dostat nás tak aspoň vzdáleně několik kilometrů nad zem i hlavou dolů. A k tomu má navíc své charisma!

Pro značky snad neexistuje atraktivnější mužská tvář, díky které mohou u svých zákazníků zahrát na notu Top Gunu nebo se spojit s tak prémiovým a drahým sportem, jakým létání je.

Martin je jedna z mála osobností, které mají stále větší počet fanoušků na Facebooku než Instagramu. To opět ukazuje na tradičnější a starší skupinu fanoušků. Je ale jen otázkou času, kdy mileniálové vydělají dost peněz na to, aby se také na létání vrhli 🙂

Zeptali jsme se
Jak jsou důležité sociální sítě pro profesionálního pilota? Jak se cítí v roli hvězdy sociálních sítí? S kým na nich nejvíce soupeří?
Kup si knihu a dozvíš se víc ↓
tomas-jindrisek.jpg

Jan Procháček není teoretik, který si čte o trendech. Je vidět, že to je člověk z praxe, a právě to, spolu s přehlednou formu, počítám mezi největší klady knihy. V tuto chvíli není pravděpodobně na trhu žádná komplexnější praktická příručka.

Tomáš Jindříšek, Managing Partner Dark Side, Předseda představenstva ADMEZ
ati-ikona.jpg

V deseti kapitolách je tady popsán proces tvorby. Ne jednoho videa, ale vaší značky, prostě abyste nad tím, co děláte, víc přemýšleli a aby to mohlo přinést výsledky.

johnny-valda.jpg

Upřímně jsem si myslel, že vím všechno ale není tomu tak ? takže od nového roku si vezmu nějaké rady k srdci a rozjedem ten kolotoč od začátku a pořádně…

43691975_10213291647348342_4894939412246298624_o.jpg

Kniha Buď hvězda od autora Jana Procháčka splnila mé očekávání. Nejvíc si na knize cením toho, že dává komplexní strategický plán, co a jak dělat, včetně tematických příloh. Knihu chápu jako zákon, kdy přílohy v knize jsou prováděcí předpisy. Každý čtenář si v knize najde to své, co aktuálně potřebuje řešit. Při plánování marketingových aktivit na rok 2019 jistě budu čerpat i z této knihy.

Vítejte! Nechte nám svůj e-mail a nepřijdete o nové příběhy, návody, akce a případové studie.
Vaše údaje nesdílíme třetím stranám. Registrací souhlasíte se zpracováním osobních údajů a se zasíláním informací dle Zásad ochrany osobních údajů, které mohou být reklamní povahy.