Recenze Tomáše Jindříška: Buď hvězda – když to myslíte se sociálními médii vážně

Recenze Tomáše Jindříška: Buď hvězda – když to myslíte se sociálními médii vážně

Ať už jste začínají influencer, jeho rodič, podporovatel, nebo firma, která myslí prezentaci na sociálních médiích zcela vážně, publikaci Buď hvězda byste neměli minout.

Dílo Jana Procháčka je de facto ucelený manuál k tomu, jak se stát influencerem nebo jak profesionálně komunikovat na sociálních médiích. To vše prostřednictvím přehledné a srozumitelné formy.

Kniha je rozdělena do několika samostatných částí. V první se člověk nebo firma dozví, jak začít, jakým chybám se vyhnout a jak dosáhnout výkonnosti. Je to jakýsi tutorial, který čtenáře motivuje k vytvoření prvních fotografií, videí, sestavení dobrých příběhů, získání prvních followerů a provede ho úskalími mnohdy těžkých začátků.

Jan Procháček není teoretik, který si čte o trendech. Je vidět, že to je člověk z praxe, a právě to, spolu s přehlednou formu, počítám mezi největší klady knihy. V tuto chvíli není pravděpodobně na trhu žádná komplexnější praktická příručka.

V druhé části je k dispozici praktický kalendář, který nové hvězdy na konkrétních ukázkách učí systému a zodpovědnosti. Úspěšná komunikace na sociálních médiích není jen o nápadech a kreativitě, ale také o píli a systematičnosti. Oceňuji, že kniha není je souvislý text, ale je plná vizualizací a ukázek. Zejména kalendář se dá používat pro tvorbu vlastního redakčního plánu.

Další část nabízí příklady úspěšných českých hvězd, zamyšlení se nad tím, z čeho pramení jejich úspěch, a rozhovory s nimi.

Poslední kapitola je byznysová. Poskytuje souhrnné informace o měření výkonnosti, jak tvořit reporting, nastavovat reklamu a také jak vybrat dodavatele, pokud jste firma, která hledá na sociální média partnera.

Cena publikace je trochu vyšší než u běžné knihy, odpovídá tomu, že se nejedná o motivační čtení před spaním nebo na pláž. Jde o praktické know-how, který autor shromažďoval celý svůj profesní život při práci pro velké komerční značky a při spolupráci se známými influencery.

Jan Procháček není teoretik, který si čte o trendech. Je vidět, že to je člověk z praxe, a právě to, spolu s přehlednou formu, počítám mezi největší klady knihy. V tuto chvíli není pravděpodobně na trhu žádná komplexnější praktická příručka.

Sdílet
tomas-jindrisek.jpg

Jan Procháček není teoretik, který si čte o trendech. Je vidět, že to je člověk z praxe, a právě to, spolu s přehlednou formu, počítám mezi největší klady knihy. V tuto chvíli není pravděpodobně na trhu žádná komplexnější praktická příručka.

Tomáš Jindříšek, Managing Partner Dark Side, Předseda představenstva ADMEZ
ati-ikona.jpg

V deseti kapitolách je tady popsán proces tvorby. Ne jednoho videa, ale vaší značky, prostě abyste nad tím, co děláte, víc přemýšleli a aby to mohlo přinést výsledky.