5 nejčastějších chyb v příspěvcích na sociálních sítích

5 nejčastějších chyb v příspěvcích na sociálních sítích

Tohle je ale 5 nejčastějších chyb, které můžeš udělat, ať jsi začátečník nebo profesionál. Dej si na ně pozor a Buď hvězda!

Co chceš říct

Asi nejhorší je, když koukáš na příspěvek, který ti připadá úplně zbytečný. Většinou to jsou příspěvky z nudy. Prostě jen dát něco, aby to bylo vidět. Když chceš být hvězda na sociálních sítích, přemýšlej dopředu a připrav si každý příspěvek. Vyhni se publikování bez plánu a na poslední chvíli. Jen tak udržíš kvalitu a svůj styl.

Příběh

Příspěvky každý pes jiná ves taky nefungujou dobře. Jednak je vidět, že nevíš ještě, co je tvoje oblast, kterou chceš dělat, a taky nedokážeš v jednom příspěvku říct všechno, aby to lidi zaujalo. Zaměř se na nějaké téma nebo událost a rozděl si ho na více příspěvků. Připrav si příběh, kterým lidi zaujmeš a přitáhneš jejich pozornost.

Emoce

Když budeš mít příběh, přijdou i emoce. Příspěvek bez emocí ale nevyvolá žádnou reakci a tím pádem ani engagement. Nezískáš pak ani větší organický zásah. Emoce můžeš do příspěvku dát hlavně do obsahu – fotografie nebo videa. Příběh můžeš přidat do textu příspěvku. Pamatuj si, nejsou emoce, není engagement.

Kvalita obrázku nebo videa

Můžeš mít skvělý příběh nebo scénář videa, ale když nebude výstup kvalitní, fanoušci si ho neužijí. Zkontroluj si proto před publikací, jestli vše vypadá dobře. A hlavně, nikdy se nespokoj s nižší kvalitou, když můžeš něco udělat lépe.

Hashtagy

Není nic smutnějšího, než když super příspěvek u sebe nemá žádné hashtagy, a tím pádem ho vidí mnohem méně lidí. Už při vymýšlení příspěvku nebo kampaně přemýšlej, jaké hashtagy použiješ pro označení tvého obsahu. Jestli jsi firma, podívej se, jaké hashtagy jsou v trendu, ale taky jaké používá konkurence. Jestli tě zajímá, jak souvisí hashtagy s plánováním kampaní a komunikace, najdeš tyhle i další informace v tištěné verzi Buď hvězda.

Sdílet
tomas-jindrisek.jpg

Jan Procháček není teoretik, který si čte o trendech. Je vidět, že to je člověk z praxe, a právě to, spolu s přehlednou formu, počítám mezi největší klady knihy. V tuto chvíli není pravděpodobně na trhu žádná komplexnější praktická příručka.

Tomáš Jindříšek, Managing Partner Dark Side, Předseda představenstva ADMEZ
ati-ikona.jpg

V deseti kapitolách je tady popsán proces tvorby. Ne jednoho videa, ale vaší značky, prostě abyste nad tím, co děláte, víc přemýšleli a aby to mohlo přinést výsledky.