Šikovný plugin na propojení Facebooku a WooCommerce

Šikovný plugin na propojení Facebooku a WooCommerce

Plugin Facebook for WooCommerce je primárně určený pro WooCommerce, ale testuje propojení mezi Facebookem a WordPress systémem ve více oblastech, jak je popsáno níže. Funguje dle našeho testování bez problémů a usnadní dost práce. Proto jsme se rozhodli o něm napsat.

Ke stažení je k dispozici zdarma po registraci na WooCommerce.com – https://woocommerce.com/products/facebook/.

Propojení s Facebookovou stránkou

Plugin zkontroluje, jestli už máte vytvořené spojení s facebookovou stránkou ve vašem business manageru.

Nasazení Facebook pixelu

Plugin zkontroluje, zda máte na webu nasazený Facebook pixel pro shromažďování dat.

Propojení mezi produkty v Business manageru s produkty ve WooCommerce

Pokud máte již vložený do WooCommerce produkty, jsou automaticky zařazeny jako produkty také do Business manageru. To je poměrně velké usnadnění. Stačí tedy spravovat produkty ve WooCommerce a udělat synchronizaci.

Možnost zobrazení Messengeru na webu

Poslední integrací je možnost vložení Facebook Messengeru do vašeho webu. Opět nebylo potřeba nic ručně kódovat ani opustit stránku nastavení pluginu. Stačí kliknout na View a následně aktivovat plugin.

Takto vypadá obrazovka pro aktivaci Facebook Messenger pluginu.

Po Aktivaci Messenger pluginu je možné si ho hned prohlédnout přímo na webu.

Plugin je po aktivaci možné najít v Integracích WooCommerce.

Celkově jde říct, že plugin dělá mnohem více, než jen integrace s WooCommerce. Překvapila hlavně poslední vlastnosti s přidáním Messengeru, kdy opravdu nebylo třeba nic dělat.

tomas-jindrisek.jpg

Jan Procháček není teoretik, který si čte o trendech. Je vidět, že to je člověk z praxe, a právě to, spolu s přehlednou formu, počítám mezi největší klady knihy. V tuto chvíli není pravděpodobně na trhu žádná komplexnější praktická příručka.

Tomáš Jindříšek, Managing Partner Dark Side, Předseda představenstva ADMEZ
ati-ikona.jpg

V deseti kapitolách je tady popsán proces tvorby. Ne jednoho videa, ale vaší značky, prostě abyste nad tím, co děláte, víc přemýšleli a aby to mohlo přinést výsledky.

johnny-valda.jpg

Upřímně jsem si myslel, že vím všechno ale není tomu tak ? takže od nového roku si vezmu nějaké rady k srdci a rozjedem ten kolotoč od začátku a pořádně…

43691975_10213291647348342_4894939412246298624_o.jpg

Kniha Buď hvězda od autora Jana Procháčka splnila mé očekávání. Nejvíc si na knize cením toho, že dává komplexní strategický plán, co a jak dělat, včetně tematických příloh. Knihu chápu jako zákon, kdy přílohy v knize jsou prováděcí předpisy. Každý čtenář si v knize najde to své, co aktuálně potřebuje řešit. Při plánování marketingových aktivit na rok 2019 jistě budu čerpat i z této knihy.

Vítejte! Nechte nám svůj e-mail a nepřijdete o nové příběhy, návody, akce a případové studie.
Vaše údaje nesdílíme třetím stranám. Registrací souhlasíte se zpracováním osobních údajů a se zasíláním informací dle Zásad ochrany osobních údajů, které mohou být reklamní povahy.