ATI: Co může Buď hvězda přinést začátečníkovi a profesionálnímu Youtuberovi?

ATI si položil logickou otázku: Co může přinést Buď hvězda profesionálnímu Youtuberovi?

ATI patří mezi influencery, kteří dostali prostor v Buď hvězda se podělit o své tipy, jak na sociální sítě. Pro své Youtube fanoušky se ale rozhnodnul udělat video, ve kterém shrnul své dojmy ze čtení Buď hvězda. Video najdete níže.

I když ke knížce přistupoval s odstupem, nakonec byl dle jeho slov příjemně překvapen, když zjistil, že je několik věcí, které by mohl dělat lépe. Hodnocení rozdělil do několika oblastí.

Nejprve odpověděl na otázku, jestli Buď hvězda udělá z někoho na sociálních sítích hvězdu. Jasná odpověď, se kterou se ale ztotožňuje i samotná kniha je, že ne. Na druhé straně knížku charakterizoval jako praktický návod nebo učebnici, jak přemýšlet nad sociálními sítěmi.

Strašně se mi líbí přístup k tomuhle tématu.Vystihuje to nejdůležitější, to podstatný a ukazuje, o co vlastně jde.“

Obsah Bud hvězda shrnul tak, že:

„V deseti kapitolách je tady popsán proces tvorby. Ne jednoho videa, ale vaší značky, prostě abyste nad tím, co děláte, víc přemýšleli a aby to mohlo přinést výsledky.“

Zároveň taky ke způsobu, jak je kniha napsaná zmínil:

„Prokousal jsem se jí v pohodě za jedno odpoledne a musím říct, že u toho čtení jsem se i sakra dobře bavil, protože ta kniha je psaná strašně srozumitelně.“

Jako pro něj nejzajímavější část knížky ale vyzvednul rozhovory s dalšími influencery. Každý podle něj bere sociální sítě z trochu jiného pohledu a to je na tom zajímavé.

Komu by tedy Buď hvězda doporučil? Pravěpodobně prý není pro děti. Dál říká:

„Tuhle záležitost bych asi doporučil lidem, kteří se nějakým způsobem zajímají o marketing na sociálních sítích. Zajímavý by to rozhodně bylo pro lidi, kteří nechápou, co nás na těch sociálních sítích živí, jakou veškerou práci řízení sociálních sítí obnáší a třeba jsou už teďka rozhodnutí, že do tohoto světa chtějí někdy v budoucnu nakouknout.“

ATISHOWS

https://www.youtube.com/user/atishows

https://www.instagram.com/atishows/

https://www.facebook.com/AtiShow/

tomas-jindrisek.jpg

Jan Procháček není teoretik, který si čte o trendech. Je vidět, že to je člověk z praxe, a právě to, spolu s přehlednou formu, počítám mezi největší klady knihy. V tuto chvíli není pravděpodobně na trhu žádná komplexnější praktická příručka.

Tomáš Jindříšek, Managing Partner Dark Side, Předseda představenstva ADMEZ
ati-ikona.jpg

V deseti kapitolách je tady popsán proces tvorby. Ne jednoho videa, ale vaší značky, prostě abyste nad tím, co děláte, víc přemýšleli a aby to mohlo přinést výsledky.

johnny-valda.jpg

Upřímně jsem si myslel, že vím všechno ale není tomu tak ? takže od nového roku si vezmu nějaké rady k srdci a rozjedem ten kolotoč od začátku a pořádně…

43691975_10213291647348342_4894939412246298624_o.jpg

Kniha Buď hvězda od autora Jana Procháčka splnila mé očekávání. Nejvíc si na knize cením toho, že dává komplexní strategický plán, co a jak dělat, včetně tematických příloh. Knihu chápu jako zákon, kdy přílohy v knize jsou prováděcí předpisy. Každý čtenář si v knize najde to své, co aktuálně potřebuje řešit. Při plánování marketingových aktivit na rok 2019 jistě budu čerpat i z této knihy.

Vítejte! Nechte nám svůj e-mail a nepřijdete o nové příběhy, návody, akce a případové studie.
Vaše údaje nesdílíme třetím stranám. Registrací souhlasíte se zpracováním osobních údajů a se zasíláním informací dle Zásad ochrany osobních údajů, které mohou být reklamní povahy.