Kalendář

Kalendář

Hledáš inspiraci pro svůj kalendář a plán témat?

Kalendář dnů pro sociální sítě ti pomůže najít témata a dny, kolem kterých se točí pozornost uživatelů na sociálních sítí. Takový kalendář najdeš v publikaci Buď hvězda včetně ukázky týdenního kalendáře pro influencera i firmu. Pracujeme s ním ale taky online a tím pádem si ho můžeš přidat do svého mobilu nebo PC.

Online kalendář pro sociální sítě

Kalendář si otevřeš kliknutím na odkaz níže. Pak si ho můžeš přidat do svého kalendáře kniknutím na tlačítko u kalendáře.

Chybí ti v kalendáři nějaká událost, kterou by měli vidět i ostatní? Napiš nám na budhvezda@gmail.com.

tomas-jindrisek.jpg

Jan Procháček není teoretik, který si čte o trendech. Je vidět, že to je člověk z praxe, a právě to, spolu s přehlednou formu, počítám mezi největší klady knihy. V tuto chvíli není pravděpodobně na trhu žádná komplexnější praktická příručka.

Tomáš Jindříšek, Managing Partner Dark Side, Předseda představenstva ADMEZ
ati-ikona.jpg

V deseti kapitolách je tady popsán proces tvorby. Ne jednoho videa, ale vaší značky, prostě abyste nad tím, co děláte, víc přemýšleli a aby to mohlo přinést výsledky.

johnny-valda.jpg

Upřímně jsem si myslel, že vím všechno ale není tomu tak ? takže od nového roku si vezmu nějaké rady k srdci a rozjedem ten kolotoč od začátku a pořádně…

43691975_10213291647348342_4894939412246298624_o.jpg

Kniha Buď hvězda od autora Jana Procháčka splnila mé očekávání. Nejvíc si na knize cením toho, že dává komplexní strategický plán, co a jak dělat, včetně tematických příloh. Knihu chápu jako zákon, kdy přílohy v knize jsou prováděcí předpisy. Každý čtenář si v knize najde to své, co aktuálně potřebuje řešit. Při plánování marketingových aktivit na rok 2019 jistě budu čerpat i z této knihy.

Vítejte! Nechte nám svůj e-mail a nepřijdete o nové příběhy, návody, akce a případové studie.
Vaše údaje nesdílíme třetím stranám. Registrací souhlasíte se zpracováním osobních údajů a se zasíláním informací dle Zásad ochrany osobních údajů, které mohou být reklamní povahy.