Martin Malý

Martin Malý

Být influencerem není o tom, dělat business a snažit se co nejlépe se zaprodat. Hlavní by měla být ta vášeň pro to, co děláme.

Martin Malý / ATI

Čím je ATI výjimečný na sociálních sítích?

ATI je Youtuber tělem i duší. Umí udělat scénář, natáčení i postprodukci, je vtipný a nebojí se postavit za svůj názor.

Jeho videa mají i přes milion shlédnutí, počet odběratelů na Youtube kanálu se blíží půl milionu a počet sledujících na Instagramu je přes 200 tisíc.

Spojení se značkou dokáže udělat originálně a vtipně, a tak se občas přinutí si zaběhat, i když je to jedná z jeho nejméně oblíbených aktivit. Více ve videích Ati se hejbe.

Zeptali jsme se
Jaké sociální sítě mají budoucnost, na co by se začínající influencer měl zaměřit a co může nabídnout firmám?
Kup si knihu a dozvíš se víc ↓
tomas-jindrisek.jpg

Jan Procháček není teoretik, který si čte o trendech. Je vidět, že to je člověk z praxe, a právě to, spolu s přehlednou formu, počítám mezi největší klady knihy. V tuto chvíli není pravděpodobně na trhu žádná komplexnější praktická příručka.

Tomáš Jindříšek, Managing Partner Dark Side, Předseda představenstva ADMEZ
ati-ikona.jpg

V deseti kapitolách je tady popsán proces tvorby. Ne jednoho videa, ale vaší značky, prostě abyste nad tím, co děláte, víc přemýšleli a aby to mohlo přinést výsledky.

johnny-valda.jpg

Upřímně jsem si myslel, že vím všechno ale není tomu tak 🙈 takže od nového roku si vezmu nějaké rady k srdci a rozjedem ten kolotoč od začátku a pořádně…

43691975_10213291647348342_4894939412246298624_o.jpg

Kniha Buď hvězda od autora Jana Procháčka splnila mé očekávání. Nejvíc si na knize cením toho, že dává komplexní strategický plán, co a jak dělat, včetně tematických příloh. Knihu chápu jako zákon, kdy přílohy v knize jsou prováděcí předpisy. Každý čtenář si v knize najde to své, co aktuálně potřebuje řešit. Při plánování marketingových aktivit na rok 2019 jistě budu čerpat i z této knihy.

Vítejte! Nechte nám svůj e-mail a nepřijdete o nové příběhy, návody, akce a případové studie.
Vaše údaje nesdílíme třetím stranám. Registrací souhlasíte se zpracováním osobních údajů a se zasíláním informací dle Zásad ochrany osobních údajů, které mohou být reklamní povahy.