Jan Procháček

Jan Procháček

Pochopit, jak sociální sítě fungují a jak je využít pro svůj zisk, je nutností pro každého člověka i firmu.

Jan Procháček

Jan Procháček se věnuje profesionálně sociálním sítím a digitálnímu marketingu více než deset let. Pracoval pro lokální i mezinárodní značky jako Huawei, Tchibo, Orange, Cafe Coffee Day, Heinz, UPC, Komerční banka a další.

Mezi úspěchy si nejvíce cení Stevie Awards za školení zákaznické péče na sociálních sítích pro operátora Orange a kampaň uvedení nového smartphonu Huawei nova 3, který se stal sedmým nejprodávanějším chytrým telefonem v České republice.

V listopadu 2018 Jan představil svoji knihu Buď hvězda na sociálních sítích, ve které shrnuje postupy a zkušenosti získané za více než deset let při propagaci značek a při spolupráci s influencery na sociálních sítích.

Dále se věnuje konzultacím, školení a digitální transformaci ve společnost Boehringer Ingelheim. Ve volném čase se cestuje a věnuje se kitesurfingu.

Rezervujte si osobní představení, workshop nebo konzultaci.

tomas-jindrisek.jpg

Jan Procháček není teoretik, který si čte o trendech. Je vidět, že to je člověk z praxe, a právě to, spolu s přehlednou formu, počítám mezi největší klady knihy. V tuto chvíli není pravděpodobně na trhu žádná komplexnější praktická příručka.

Tomáš Jindříšek, Managing Partner Dark Side, Předseda představenstva ADMEZ
ati-ikona.jpg

V deseti kapitolách je tady popsán proces tvorby. Ne jednoho videa, ale vaší značky, prostě abyste nad tím, co děláte, víc přemýšleli a aby to mohlo přinést výsledky.

johnny-valda.jpg

Upřímně jsem si myslel, že vím všechno ale není tomu tak ? takže od nového roku si vezmu nějaké rady k srdci a rozjedem ten kolotoč od začátku a pořádně…

43691975_10213291647348342_4894939412246298624_o.jpg

Kniha Buď hvězda od autora Jana Procháčka splnila mé očekávání. Nejvíc si na knize cením toho, že dává komplexní strategický plán, co a jak dělat, včetně tematických příloh. Knihu chápu jako zákon, kdy přílohy v knize jsou prováděcí předpisy. Každý čtenář si v knize najde to své, co aktuálně potřebuje řešit. Při plánování marketingových aktivit na rok 2019 jistě budu čerpat i z této knihy.

Vítejte! Nechte nám svůj e-mail a nepřijdete o nové příběhy, návody, akce a případové studie.
Vaše údaje nesdílíme třetím stranám. Registrací souhlasíte se zpracováním osobních údajů a se zasíláním informací dle Zásad ochrany osobních údajů, které mohou být reklamní povahy.