Pochopit, jak sociální sítě fungují a jak je využít pro svůj zisk, je nutností pro každého člověka i firmu.
Jan Procháček
Jan Procháček se věnuje profesionálně sociálním sítím a digitálnímu marketingu více než deset let. Pracoval pro lokální i mezinárodní značky jako Huawei, Tchibo, Orange, Cafe Coffee Day, Heinz, UPC, Komerční banka a další.
Mezi úspěchy si nejvíce cení Stevie Awards za školení zákaznické péče na sociálních sítích pro operátora Orange a kampaň uvedení nového smartphonu Huawei nova 3, který se stal sedmým nejprodávanějším chytrým telefonem v České republice.
V listopadu 2018 Jan představil svoji knihu Buď hvězda na sociálních sítích, ve které shrnuje postupy a zkušenosti získané za více než deset let při propagaci značek a při spolupráci s influencery na sociálních sítích.
Dále se věnuje konzultacím, školení a digitální transformaci ve společnost Boehringer Ingelheim. Ve volném čase se cestuje a věnuje se kitesurfingu.
Rezervujte si osobní představení, workshop nebo konzultaci.