Speciální nabídka

Ověřené služby ještě výhodněji!
Využij slevy díky edici Buď hvězda Business v hodnotě až 10 000 Kč.

Sotrender je nástroj pro analýzu sociálních médií, který zahrnuje Facebook,  Twitter, YouTube a Instagram. Jedná se o jednoduché a cenově dostupné řešení pro značky i agentury.

Sotrender umožňuje rychlé a profesionální reportování a přesnou analýzu kampaní značek a jejich konkurentů. Usnadňuje sledování KPI dosahu, engagementu, zákaznického servisu, obsahu a publika.

Tento nástroj navíc poskytuje vlastní tipy a doporučení na základě analýzy dat z profilů. To šetří čas při analýze a interpretaci dat.

Cena začíná od 50 USD / měsíc v závislosti na počtu značek, které chcete analyzovat.

Využij 50 % slevu při smlouvě na 12 měsíců. Sleva bude schválena po potvrzení zakoupení Buď hvězda v edici Business.

InfluencerDB je přední analytická služba pro vyhodnocení influencerů a jejich kampaní na sociálních sítích.

InfluencerDB nabízí:

  • Vyhledávání a identifikace influencerů v globální databázi
  • Analýzu influencerů a jejich publika
  • Sledování všech příspěvků a hashtagů influencerů, které zmiňuji vaši značku nebo vaše konkurenty
  • Zjištění podvodných vlivů a falešného zapojení

Získej zdarma přístup k verzi Professional a další výhody při dlouhodobém využívání InfluencerDB.

tomas-jindrisek.jpg

Jan Procháček není teoretik, který si čte o trendech. Je vidět, že to je člověk z praxe, a právě to, spolu s přehlednou formu, počítám mezi největší klady knihy. V tuto chvíli není pravděpodobně na trhu žádná komplexnější praktická příručka.

Tomáš Jindříšek, Managing Partner Dark Side, Předseda představenstva ADMEZ
ati-ikona.jpg

V deseti kapitolách je tady popsán proces tvorby. Ne jednoho videa, ale vaší značky, prostě abyste nad tím, co děláte, víc přemýšleli a aby to mohlo přinést výsledky.

johnny-valda.jpg

Upřímně jsem si myslel, že vím všechno ale není tomu tak ? takže od nového roku si vezmu nějaké rady k srdci a rozjedem ten kolotoč od začátku a pořádně…

43691975_10213291647348342_4894939412246298624_o.jpg

Kniha Buď hvězda od autora Jana Procháčka splnila mé očekávání. Nejvíc si na knize cením toho, že dává komplexní strategický plán, co a jak dělat, včetně tematických příloh. Knihu chápu jako zákon, kdy přílohy v knize jsou prováděcí předpisy. Každý čtenář si v knize najde to své, co aktuálně potřebuje řešit. Při plánování marketingových aktivit na rok 2019 jistě budu čerpat i z této knihy.

Vítejte! Nechte nám svůj e-mail a nepřijdete o nové příběhy, návody, akce a případové studie.
Vaše údaje nesdílíme třetím stranám. Registrací souhlasíte se zpracováním osobních údajů a se zasíláním informací dle Zásad ochrany osobních údajů, které mohou být reklamní povahy.