Kde najít statistiky sociálních sítí

Kde najít statistiky sociálních sítí

Častou otázkou je, kde sehnat aktuální statistiky ohledně počtu uživatelů sociálních sítí. Tady je několik ukázek, jak si sami můžete zjistit aktuální data pro sociální sítě v Česku i v zahraničí nebo pro celý svět.

Základní statistiky uživatelů pro sociální sítě

Pokud jde o statistiky o počtech uživatelů hlavních sociálních sítích, je jednoduchou fintou si otevřít reklamní systémy a podívat se, jaký počet uživatelů sociální síť nabízí viz obrázek z Facebook Business Manager.

Sociální sítě - statistiky Facebook Business Manager

Při úpravách nastavení zobrazení a cílení reklamy se vám pak aktualizuje taky počet lidí, které jste schopni takto oslovit.

Tady například omezení na zobrazení pouze na Instagram a odhad zásahu 2,2 mil. uživatelů.

Stejným způsobem lze zjistit potenciál a počet uživatelů také na LinkedIn.

Sociální sítě - odhad uživatelů LinkedIn

Vývoj uživatelů a další statistiky

Pokud vás zajímá vývoj a další statistiky, existuje několik zdrojů, které se na to zaměřují. Nejčastěji se dostaneme přes Google k serveru statista.com. Kromě historických hodnot jsou k dispozici i předpovědi. Statista data získává z různých zdrojů. Pro návštěvníky jsou k dispozici některé grafy zdarma a některé za poměrně rozumný poplatek. Pro vážné zájemce jsou nabízejí podrobné analýzy, jejichž cena úměrně roste.

Vývoj počtu uživatelů sociálních sítí celosvětově

https://www.statista.com/statistics/278414/number-of-worldwide-social-network-users/

sociální sítě statistic_id278414_number-of-global-social-network-users-2010-2021

Vývoj počtu uživatelů mobile messaging aplikací

https://www.statista.com/statistics/483255/number-of-mobile-messaging-users-worldwide/

sociální sítě - vývoj uživatelů mobile messaging aplikací

tomas-jindrisek.jpg

Jan Procháček není teoretik, který si čte o trendech. Je vidět, že to je člověk z praxe, a právě to, spolu s přehlednou formu, počítám mezi největší klady knihy. V tuto chvíli není pravděpodobně na trhu žádná komplexnější praktická příručka.

Tomáš Jindříšek, Managing Partner Dark Side, Předseda představenstva ADMEZ
ati-ikona.jpg

V deseti kapitolách je tady popsán proces tvorby. Ne jednoho videa, ale vaší značky, prostě abyste nad tím, co děláte, víc přemýšleli a aby to mohlo přinést výsledky.

johnny-valda.jpg

Upřímně jsem si myslel, že vím všechno ale není tomu tak ? takže od nového roku si vezmu nějaké rady k srdci a rozjedem ten kolotoč od začátku a pořádně…

43691975_10213291647348342_4894939412246298624_o.jpg

Kniha Buď hvězda od autora Jana Procháčka splnila mé očekávání. Nejvíc si na knize cením toho, že dává komplexní strategický plán, co a jak dělat, včetně tematických příloh. Knihu chápu jako zákon, kdy přílohy v knize jsou prováděcí předpisy. Každý čtenář si v knize najde to své, co aktuálně potřebuje řešit. Při plánování marketingových aktivit na rok 2019 jistě budu čerpat i z této knihy.

Vítejte! Nechte nám svůj e-mail a nepřijdete o nové příběhy, návody, akce a případové studie.
Vaše údaje nesdílíme třetím stranám. Registrací souhlasíte se zpracováním osobních údajů a se zasíláním informací dle Zásad ochrany osobních údajů, které mohou být reklamní povahy.