Zvládneš první kvíz? Jde na sociálních sítích jen o co nejvíce fanoušků? Nebo je to všechno jinak? Ukaž, jak rozumíš sociálním sítím a jestli máš na to být hvězda 😉
Na konci kvízu se dozvíš své výsledky a taky, jak si vedeš v porovnání s ostatními.
Pusť se do toho!
Závěrečný přehled
Zodpovězeno 0 z 10 otázek
Otázky:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
Information
You must fill out this field. | |
You must specify an email address. |
You have already completed the quiz before. Hence you can not start it again.
Quiz is loading…
You must sign in or sign up to start the quiz.
Abyste mohli vyplnit tento kvíz, nejdřív musíte splnit tenhle:
Výsledek
Výsledek
Odpověděli jste správně na 0 z 10 otázek
Čas vypršel
Získali jste 0 z 0 bodů, (0)
Průměrný výsledek | |
Váš výsledek | |
Rubriky
- Cíle na sociálních sítích 0%
-
Blahopřejeme! Vypadá to, že máš nakročeno být hvězdou nebo aspoň superhrdinou 🙂 Napiš nám, možná pro Tebe máme práci nebo můžeme ostatním říct, jak dobrá nebo dobrý jsi 🙂
-
Blahopřejeme! Máš jen krůček k tomu být hvězdou. Koukni se znovu na otázky a přemýšlej, jak to asi autor myslel. Sociální sítě jsou hodně o empatii 😉
Chceš vědět víc?
-
Blahopřejeme! Jsi za půlkou cesty být hvězdou. Koukni se do Buď hvězda na související kapitolu a zkus to znovu 😉
Chceš vědět víc?
-
Blahopřejeme ke zdolání kvízu! Buď hvězda je tu, aby z Tebe udělala hvězdu sociálních sítí. Krok za krokem Tě provede tím nejdůležitějším, co potřebuješ znát.
Vyber si edici a začni ještě dnes. Uvidíš, že za chvíli budeš mít plný počet bodů 😉
Chceš vědět víc?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- Zodpovězeno
- Poznačené otázky
- Otázka 1 / 10
1. Otázka
Který z cílů neukazuje skutečnou kvalitu sociálních sítí?
SprávněŠpatně - Otázka 2 / 10
2. Otázka
Výhodou sociálních sítí je:
SprávněŠpatně - Otázka 3 / 10
3. Otázka
Jaký cíl si dáš při sdílení videa?
SprávněŠpatně - Otázka 4 / 10
4. Otázka
Který z cílů nelze ovlivnit penězi:
SprávněŠpatně - Otázka 5 / 10
5. Otázka
Který z cílů neměří kvalitu zákaznické péče:
SprávněŠpatně - Otázka 6 / 10
6. Otázka
Který ukazatel má největší vliv na budování vztahu s fanoušky a zákazníky:
SprávněŠpatně - Otázka 7 / 10
7. Otázka
Který z cílů povede nejspíše nejrychleji k uskutečnění nákupu:
SprávněŠpatně - Otázka 8 / 10
8. Otázka
Jaký je hlavní cíl uživatelů na sociálních sítích:
SprávněŠpatně - Otázka 9 / 10
9. Otázka
Jak souvisí cíle na sociálních sítích s podnikáním:
SprávněŠpatně - Otázka 10 / 10
10. Otázka
Cíle na sociálních sítích lze nejlépe rozdělit následujícím způsobem:
SprávněŠpatně