Filip Vaněk

Filip Vaněk

Osobní zkušenost a doporučení je to nejcennější v reklamním průmyslu.

Filip Vaněk

Čím je Filip Vaněk výjimečný na sociálních sítích?

Filip dokazuje, že kvalita je víc než kvantita. Mezi jeho necelými 30 tisíci followers na Instagramu totiž najdete největší hvězdy českého showbusinessu a také ty nejbonitnější zákazníky. Jak se mu to povedlo? Právě důrazem na kvalitu a tím, že nikdo se nevěnuje nejdražší značkové módě právě tak jako on.

Kde jdou všichni s proudem, Filip jde často přesně opačným směrem. Nebojí se být kontroverzní. Ale když už se pro nějakou značku rozhodne, ta většinou získá výjimečnou pozici s několika málo dalšími. A vy máte jistotu, že se o vás dozvědí ti správní lidé.

Zeptali jsme se
Jak se prodává luxusní zboží na sociálních sítích? Kdo je jeho cílová skupina a jak vytváří obsah?
Kup si knihu a dozvíš se víc ↓
tomas-jindrisek.jpg

Jan Procháček není teoretik, který si čte o trendech. Je vidět, že to je člověk z praxe, a právě to, spolu s přehlednou formu, počítám mezi největší klady knihy. V tuto chvíli není pravděpodobně na trhu žádná komplexnější praktická příručka.

Tomáš Jindříšek, Managing Partner Dark Side, Předseda představenstva ADMEZ
ati-ikona.jpg

V deseti kapitolách je tady popsán proces tvorby. Ne jednoho videa, ale vaší značky, prostě abyste nad tím, co děláte, víc přemýšleli a aby to mohlo přinést výsledky.

johnny-valda.jpg

Upřímně jsem si myslel, že vím všechno ale není tomu tak ? takže od nového roku si vezmu nějaké rady k srdci a rozjedem ten kolotoč od začátku a pořádně…

43691975_10213291647348342_4894939412246298624_o.jpg

Kniha Buď hvězda od autora Jana Procháčka splnila mé očekávání. Nejvíc si na knize cením toho, že dává komplexní strategický plán, co a jak dělat, včetně tematických příloh. Knihu chápu jako zákon, kdy přílohy v knize jsou prováděcí předpisy. Každý čtenář si v knize najde to své, co aktuálně potřebuje řešit. Při plánování marketingových aktivit na rok 2019 jistě budu čerpat i z této knihy.

Vítejte! Nechte nám svůj e-mail a nepřijdete o nové příběhy, návody, akce a případové studie.
Vaše údaje nesdílíme třetím stranám. Registrací souhlasíte se zpracováním osobních údajů a se zasíláním informací dle Zásad ochrany osobních údajů, které mohou být reklamní povahy.