Dara Rolins

Dara Rolins

Nikdy nejdu do spolupráce se značkou, se kterou se nedokážu stotožnit.

Dara Rolins

Čím je Dara Rolins výjimečná na sociálních sítích?

Na Instagramu má přes 500 000 followers a její příspěvky vždy obsahují osobní příběh nebo poselství. Patří mezi nejvlivnější osobnosti na sociálních sítích, a proto si ji ke spolupráci vybral například Avon.

I Dara si ale značky a spolupráce pečlivě vybírá. Výstupy pak ale stojí za to, což je vidět jak na Instagramu, tak Facebooku. Protože je Dara ale hlavně zpěvačka, na jejím Youtube kanálu najdete aktuální songy.

Zeptali jsme se
Co je tajemstvím jejího úspěchu? Jak řeší hatery a kolik ze svého soukromí by měl člověk ukázat všem?
Kup si knihu a dozvíš se víc ↓
tomas-jindrisek.jpg

Jan Procháček není teoretik, který si čte o trendech. Je vidět, že to je člověk z praxe, a právě to, spolu s přehlednou formu, počítám mezi největší klady knihy. V tuto chvíli není pravděpodobně na trhu žádná komplexnější praktická příručka.

Tomáš Jindříšek, Managing Partner Dark Side, Předseda představenstva ADMEZ
ati-ikona.jpg

V deseti kapitolách je tady popsán proces tvorby. Ne jednoho videa, ale vaší značky, prostě abyste nad tím, co děláte, víc přemýšleli a aby to mohlo přinést výsledky.

johnny-valda.jpg

Upřímně jsem si myslel, že vím všechno ale není tomu tak ? takže od nového roku si vezmu nějaké rady k srdci a rozjedem ten kolotoč od začátku a pořádně…

43691975_10213291647348342_4894939412246298624_o.jpg

Kniha Buď hvězda od autora Jana Procháčka splnila mé očekávání. Nejvíc si na knize cením toho, že dává komplexní strategický plán, co a jak dělat, včetně tematických příloh. Knihu chápu jako zákon, kdy přílohy v knize jsou prováděcí předpisy. Každý čtenář si v knize najde to své, co aktuálně potřebuje řešit. Při plánování marketingových aktivit na rok 2019 jistě budu čerpat i z této knihy.

Vítejte! Nechte nám svůj e-mail a nepřijdete o nové příběhy, návody, akce a případové studie.
Vaše údaje nesdílíme třetím stranám. Registrací souhlasíte se zpracováním osobních údajů a se zasíláním informací dle Zásad ochrany osobních údajů, které mohou být reklamní povahy.